Regulamin

§1 PRZEDMIOT REGULACJI
  1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady świadczenia przez HAPPYLAKE SP. Z O.O. (dalej jako „HAPPYLAKE”) z siedzibą w Dąbrównie (14-120) przy ul. Jaśminowej 45E, NIP: 5252789432, usług wynajmu domów na terenie ośrodka wypoczynkowego DUŻAWODA w Dąbrównie (14-120) przy ul. Jaśminowej 45E (zwanego dalej „DUŻAWODA”).
  2. Regulamin, jest integralną częścią umowy zawieranej każdorazowo z osobami dokonującymi rezerwacji domu (zwanymi dalej „Klientami”).
  3. Przepisy Regulaminu, obejmują zarówno Klienta jak również jego osoby towarzyszące. Klient jest osobiście obowiązany do przekazania osobom towarzyszącym zarówno treści niniejszego regulaminu, jak również treści Polityki Prywatności, dotyczącej przetwarzania danych osobowych przez HAPPYLAKE.
  4. Integralną częścią umowy łączącej Klienta z HAPPYLAKE są również dodatkowe warunki przedstawione w potwierdzeniu rezerwacji, przesyłanym przez HAPPYLAKE w odpowiedzi na zgłoszenie rezerwacyjne. W razie rozbieżności co do treści zapisu zawartego w dodatkowych warunkach oraz zapisu Regulaminu, strony obowiązywać będzie dany zapis dodatkowych warunków.
  5. Regulamin jest dostępny w recepcji DUŻAWODA oraz w formie elektronicznej na stronie internetowej: www.duzawoda.pl/regulamin.
§2 REZERWACJA I MELDUNEK
  1. Zgłoszenia rezerwacyjne dokonywane są przez Klienta drogą mailową przy pomocy adresu poczty elektronicznej: info@duzawoda.pl. Adres poczty elektronicznej Klienta, z którego przesłane zostało zgłoszenie rezerwacyjne jest domyślnym adresem do kontaktu do czasu poinformowania przez Klienta o zmianie adresu do kontaktu.
  2. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana wpłata zadatku w wysokości 30% wartości (wyliczona przez HAPPYLAKE na podstawie wartości rezerwacji) w terminie 4 dni od dnia potwierdzenia rezerwacji przez HAPPYLAKE drogą mailową na adres: info@duzawoda.pl. Brak zadatku skutkuje anulowaniem rezerwacji.
  3. Wpłata powyższa ma charakter zadatku w rozumieniu art. 394 k.c. co oznacza w szczególności, że w razie niewykonania umowy przez Klienta (np. rezygnacji z pobytu) HAPPYLAKE bez wyznaczenia terminu dodatkowego od umowy odstąpi i otrzymany zadatek zachowa. W przypadku niewykonania umowy przez HAPPYLAKE Klient może od umowy odstąpić i żądać sumy dwukrotnie wyższej. W razie zaś wykonania umowy zadatek ulega zaliczeniu na poczet świadczenia Klienta.
  4. Po opłaceniu zadatku Klient obowiązany jest do przesłania na adres poczty elektronicznej DUŻAWODA: info@duzawoda.pl swoich danych osobowych (imię i nazwisko, pesel) oraz danych osobowych wszystkich osób towarzyszących.
  5. Rezerwacje są też możliwe przez portale pośredniczące w rezerwacjach on-line na zasadach opisanych na tych portalach.
  6. Przybycie Klienta do DUŻAWODA po czasie rozpoczęcia doby hotelowej, o której mowa w § 3 ust. 2, nie ma wpływu na wysokość należności z tytułu rezerwacji i pobytu w DUŻAWODA.
  7. Podstawą zameldowania Klienta oraz osób towarzyszących w DUŻAWODA jest przekazanie kluczy oraz okazanie pracownikowi DUŻAWODA lub innej upoważnionej przez DUŻAWODA osobie dokumentów tożsamości Klienta oraz osób towarzyszących, potwierdzających dane ujęte w karcie meldunkowej oraz zgłoszeniu rezerwacyjnym.
  8. DUŻAWODA może odmówić przyjęcia rezerwacji lub zameldowania osoby, która uprzednio zachowała się rażąco sprzecznie z Regulaminem lub zasadami współżycia społecznego, w tym w szczególności dokonała zniszczenia mienia znajdującego się na terenie DUŻAWODA lub mienia, będącego własnością innego Klienta.
  9. DUŻAWODA pobiera płatność za pobyt w DUŻAWODA z góry w momencie zameldowania Klienta w DUŻAWODA lub za potwierdzeniem przelewu dokonanego przez Klienta, który zostanie zaksięgowany na koncie DUŻAWODA przed przyjazdem.
  10. W przypadku rezygnacji przez Klienta lub którejkolwiek z osób towarzyszących z pobytu w DUŻAWODA w trakcie jego trwania, wynagrodzenie za pobyt nie podlega zwrotowi.
§3 ZASADY KORZYSTANIA Z DUŻAWODA
  1. Domy znajdujące się na terenie DUŻAWODA są wynajmowane na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  3. Cisza nocna obowiązuje od godz. 23:00 do 7:00.
  4. Podczas ciszy nocnej zabrania się głośnego rozmawiania, puszczania muzyki, krzyków, używania wulgaryzmów i innych zakłócających spokój zachowań.
  5. W sytuacji niezastosowania się do zasad obowiązujących w DUŻAWODA, personel DUŻAWODA lub osoba upoważniona ma prawo wezwać Policję, która dokona interwencji. Jeżeli sytuacja nie ulegnie zmianie HAPPYLAKE ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, a dana osoba (lub osoby) zostaną natychmiastowo wymeldowane a tym samym zmuszone do opuszczenia obiektu w trybie natychmiastowym. W takiej sytuacji zwrot płatności za skrócony pobyt nie przysługuje.
  6. Korzystanie z placu zabaw znajdującego się na terenie DUŻAWODA jest dopuszczalne od godziny 8:00 do godziny 22:00. Dzieci korzystające z placu zabaw pozostają pod opieką opiekunów prawnych. Zasady zachowania na placu zabaw określa szczegółowo regulamin placu zabaw udostępniony na jego terenie.
  7. Klienci i osoby towarzyszące nie mogą przekazać innej osobie uprawnienia do korzystania z zajmowanego przez nich domu.
  8. Osoby niezameldowane w DUŻAWODA nie mogą przebywać, na terenie DUŻAWODA. Przebywanie osób trzecich na terenie DUŻAWODA na podstawie zgody Klienta lub osoby towarzyszącej, uprawnia HAPPYLAKE do rozwiązania umowy z Klientem i usunięcia go wraz z osobami towarzyszącymi z terenu DUŻAWODA.
  9. Maksymalna liczba gości w domu, bez względu na wiek wynosi 6 osób. W przypadku przebywania w domu większej liczby osób, DUŻAWODA ma prawo rozwiązać umowę w trybie określonym w ust. 8.
  10. Pobyt w domach małych zwierząt domowych, posiadających aktualne szczepienie jest możliwy po uzyskaniu wcześniejszej zgody personelu DUŻAWODA. Zwierzę przebywające na terenie DUŻAWODA powinno znajdować się na smyczy pod stałą kontrolą właściciela oraz nie może zakłócać wypoczynku bądź stwarzać zagrożenia dla innych gości DUŻAWODA. Na spacery zwierzęta należy wyprowadzać poza DUŻAWODA. Klient jest odpowiedzialny za usunięcie wszelkich nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie DUŻAWODA.
  11. W DUŻAWODA i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz używania e-papierosów poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
  12. Grillowanie jest dopuszczalne w miejscach do tego wyznaczonych. W szczególności, obowiązuje bezwzględny zakaz grillowania na tarasach domów.
  13. Klient ponosi odpowiedzialność za powierzony mu sprzęt, który jest na wyposażeniu domu i DUŻAWODA.
  14. W domach usytuowanych na terenie DUŻAWODA nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
  15. Zabrania się hałasowania na terenie DUŻAWODA, powodowania nieprzyjemnych zapachów, a w szczególności smażenia ryb w domach ani innych zachowań, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych gości DUŻAWODA.
  16. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
  17. Zakazuje się prowadzenia na terenie DUŻAWODA akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  18. W domach obowiązuje całkowity zakaz palenia, używania otwartego ognia, palenia świeczek, używania urządzeń tj. grille elektryczne, grzałki, termowentylatory, grzejniki elektryczne oraz smażenia ryb w domach. Złamanie tego zakazu będzie skutkować dopłatą w kwocie 500 zł. Goście zobowiązani są do przestrzegania przepisów BHP oraz przeciwpożarowych, oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli/zarządców DUŻAWODA.
  19. Zakazane jest korzystanie ze stawu na terenie DUŻAWODA. Ze względu na niestabilne dno stawu, wchodzenie do wody, pływanie wpław czy przy wykorzystaniu sprzętu wodnego w stawie jest niebezpieczne i może grozić śmiercią. Zakazana jest kąpiel psów i innych zwierząt w stawie. Zabrania się wrzucania do stawu jakichkolwiek przedmiotów. Odpowiedzialność za wszelkie straty związane z zatonięciem przedmiotów ponosi gość.
§4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  1. W przypadku przekroczenia przez Klienta doby hotelowej, w tym przebywania Klienta lub osób towarzyszących na terenie DUŻAWODA po zakończeniu ostatniej doby hotelowej wynajmu, HAPPYLAKE obciąży Klienta kosztami wykorzystania kolejnej doby hotelowej.
  2. Dzieci powinny znajdować się na terenie DUŻAWODA pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Klient i osoby towarzyszące ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się pod ich opieką, w tym korzystające z placu zabaw oraz z tarasu, antresoli lub piętra . Dzieci do lat 12 mogą korzystać z antresoli lub piętra oraz prowadzących do nich schodów lub drabiny tylko za zgodą i przy asekuracji opiekunów prawnych. Wejście i zejście z antresoli lub piętra odbywa się zawsze przodem do stopni schodów lub drabiny.
  3. Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych DUŻAWODA, powstałe z jego winy lub z winy osób towarzyszących. HAPPYLAKE wyceni wyrządzone szkody i obciąży Klienta rachunkiem z odpowiedzialnością z tego tytułu.
  4. W przypadku rażącego naruszenia postanowień Regulaminu, HAPPYLAKE może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań HAPPYLAKE, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia DUŻAWODA.
  5. Klient powinien zawiadomić personel DUŻAWODA o wystąpieniu szkody w mieniu DUŻAWODA niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  6. Każdorazowo Klienci i osoby towarzyszące opuszczające dom, ze względów bezpieczeństwa, obowiązane są wyłączyć telewizor oraz inne sprzęty elektryczne, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
  7. HAPPYLAKE przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Klienta oraz osoby towarzyszące do DUŻAWODA w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi lub spowodowane szkody.
  8. DUŻAWODA nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenie rzeczy Klienta i osoby towarzyszące w trakcie pobytu w DUŻAWODA.
  9. DUŻAWODA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta lub osoby towarzyszące, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu DUŻAWODA czy poza terenem DUŻAWODA. Każdy dom posiada jedno miejsce parkingowe. Za szkody wyrządzone na placu parkingowym HAPPYLAKE nie ponosi odpowiedzialności. Parkowanie odbywa się na parkingach niestrzeżonych, na własną odpowiedzialność Klienta i osób towarzyszących.
§5 DANE OSOBOWE
  1. Dokonując zgłoszenia rezerwacyjnego Podróżny zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych podanych w zgłoszeniu oraz oświadcza, że szczegółowo zapoznał się z informacjami zawartymi w Polityce Prywatności znajdującej się na stronie duzawoda.pl oraz, że informacje te przekazał wszystkim swoim osobom towarzyszącym. Podanie danych osobowych jest niezbędnym warunkiem zawarcia oraz wykonania umowy najmu domu.
  2. Podanie błędnych lub niepełnych danych osobowych może skutkować dodatkowymi kosztami lub brakiem możliwości realizacji usług przez HAPPYLAKE.
  3. Klient jest zobowiązany poinformować HAPPYLAKE o zmianie danych osobowych swoich lub osoby towarzyszącej.
  4. Podróżny przy zawarciu Umowy może dodatkowo wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz danych osobowych uczestników w imieniu i na rzecz których zawiera Umowę w celach marketingowych (wykorzystywane dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, adres korespondencyjny).
  5. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klienta oraz osób towarzyszących znajdują się w Polityce Prywatności na stronie duzawoda.pl.